sadsad x
asdasd
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Customer Service
خدمة الزبائن
ÜYELİK Membership عضوية
Nasıl üye olabilirim?
Sitemize üye olmak için aşağıdaki linke tıklayarak gerekli alanları doldurabilirsiniz;

üye olmak için tıklayınız
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitemize üye olmadan hızlı alışveriş gerçekleştirebilirsiniz.

Satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyin, siparişi tamamlama adımlarını takip edin. Sonraki aşamada sitemize üye olmadan Hızlı Alışveriş seçeneği ile alıverişinizi tamamlayın.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Aşağıdaki linki kullanarak şifrenizi yenileyebilirsiniz;

Şifrenizi öğrenmek için tıklayınız
How can I become a member?
To become a member of our site, you can fill in the required fields by clicking the link below; Click to register
can I shopping without singing up?
You can shop fast without being a member of our site.

Add the products you want to buy to the cart, follow the steps to complete the order. In the next step, complete your shopping with the Fast Shopping option without becoming a member of our site.
I forgot my password, what should I do?
You can renew your password by using the link below;

Click to learn your password
كيف يمكنني أن أصبح عضوا؟
لتصبح عضوا في موقعنا ، يمكنك ملء الحقول المطلوبة بالضغط على الرابط أدناه ؛

انقر لتصبح عضوا
هل يمكنني التسوق بدون عضو؟
يمكنك التسوق بسرعة دون أن تكون عضوا في موقعنا.

أضف المنتجات التي ترغب في شرائها إلى سلة التسوق ، واتبع الخطوات لإكمال الطلب. في المرحلة التالية ، أكمل التسوق مع خيار التسوق السريع دون أن تكون عضوًا في موقعنا.
نسيت كلمة المرور ، فماذا أفعل؟
يمكنك تجديد كلمة المرور الخاصة بك باستخدام الرابط أدناه ؛

انقر لمعرفة كلمة المرور الخاصة بك
SİPARİŞ Order طلب
Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
shetta.com.tr için online alışverişte güvenlik en temel unsurdur.

Tüm işlemler güvenli ödeme sistemleri üzerinden gerçekleştirilmektedir. Gizli ödeme bilgileri SSL sertifikası sayesinde şirkete doğrudan şifrelenmiş olarak aktarılmaktadır.
Nasıl ödeme yapabilirim?
Online satış sitemizden kredi kartı ve kapıda nakit ödeme seçeneklerini kullanarak güvenli alışveriş yapabilirsiniz.
Hangi kredi kartları ile taksitli alışveriş yapabilirim?
Aşağıdaki kredi kartları ile 6 taksite kadar güvenli alışveriş yapabilirsiniz.

Garanti Bankası Bonus
Akbank Axess
Finansbank CardFinans
T.Halk Bankası HalkCard Paraf
T. İş Bankası Maximum
Yapı Kredi World
Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim?
Siparişiniz tamamlandığında, sisteme üye olduğunuz mail hesabınıza bilgi e-postası iletilmektedir.

üye girişi yaptıktan sonra Hesabım alanından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.

Hesabınıza ulaşmak için tıklayınız.
Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?
Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra 2 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin uzaklığına göre de kargo şirketi 1-3 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır.

özel üretim ürünlerin teslim süreleri imalat zamanına göre farklılık göstermektedir. Bu tür ürünlerin teslimat bilgileri ve süreleri ürün sayfalarında belirtilmiştir.

shetta.com.tronline alışveriş sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkanı tanır. Enderde olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenmektedir bu durumda ;

ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarmızda kalmamış ise en az 4 (Dört) en fazla 30 (otuz) gün bekleme süresi vardır. ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptali için aşağıdaki linkten talebinizi bize iletebilirsiniz.

Talebinizi iletmek için tıklayınız
Is it safe to shop on your site?
Security is the most basic factor in online shopping for shetta.com.tr.

All transactions are carried out through secure payment systems. Confidential payment information is transferred to the company in encrypted form with an SSL certificate.
How can I pay?
You can shop securely from our online sales site using credit card and cash at the door.
Which credit cards can I shop on installments?
You can shop securely up to 12 installments with the following credit cards.
How can I tell if my order has been approved?
When your order is completed, an information e-mail is sent to your mail account that you are a member of the system.

After logging in, you can follow your order status from My Account.

Click here to access your account.
How soon will my order arrive?
Your orders will be delivered to the cargo within 2 working days (Monday-Friday) after bank approval. Depending on the distance from Istanbul, the cargo company will deliver your order to you within 1-3 days.

Delivery times of special products vary according to the production time. Delivery information and times of such products are indicated on the product pages.
shetta.com.tr is an online shopping website. It allows multiple users to shop at the same time. In rare cases, it is possible for the consumer to buy the same product and the product is running out of stock. If the product you have paid for over the internet is not in our stocks, there is a waiting period of minimum 4 (four) and maximum 30 (thirty) days.

If the product cannot be given to the consumer between these dates, the payment made will be returned to her/him.
How can I cancel my order?
You can send your request to us from the link below for order cancellation.

Click to submit your request
هل من الآمن التسوق على موقعك؟
الأمان هو العامل الأساسي في التسوق عبر الإنترنت لموقع shetta.com.tr.

تتم جميع المعاملات من خلال أنظمة الدفع الآمنة. يتم نقل معلومات الدفع السرية إلى الشركة في شكل مشفر ، وذلك بفضل شهادة SSL.
كيف يمكنني الدفع؟
يمكنك التسوق بأمان من موقع المبيعات عبر الإنترنت باستخدام بطاقة الائتمان والنقد عند الباب.
ما هي بطاقات الائتمان التي يمكنني التسوق بها بالتقسيط؟
يمكنك التسوق بأمان حتى 6 أقساط باستخدام بطاقات الائتمان التالية.
كيف يمكنني معرفة ما إذا تمت الموافقة على طلبي؟
عند اكتمال طلبك ، يتم إرسال رسالة بريد إلكتروني تحتوي على معلومات إلى حساب بريدك تفيد أنك عضو في النظام.

بعد تسجيل الدخول ، يمكنك متابعة حالة طلبك من حسابي. انقر هنا للوصول إلى حسابك.
متى سيصل طلبي؟
سيتم توصيل طلباتك إلى البضائع خلال 2 أيام عمل (من الاثنين إلى الجمعة) بعد موافقة البنك. اعتمادًا على المسافة من عنوان التسليم إلى محمد علي ساري أوغلو ، ستقوم شركة الشحن بتوصيل طلبك إليك في غضون 1-3 أيام.

تختلف أوقات تسليم المنتجات الخاصة وفقًا لوقت الإنتاج. يشار إلى معلومات التسليم وأوقات هذه المنتجات على صفحات المنتج.

shetta.com.tr هو موقع للتسوق عبر الإنترنت. يسمح لعدة مستخدمين بالتسوق في نفس الوقت. في حالات نادرة ، يمكن للمستهلك شراء المنتج نفسه ونفاد المخزون. إذا لم يكن المنتج الذي دفعت ثمنه عبر الإنترنت في مخزوننا ، فهناك فترة انتظار لا تقل عن 4 (أربعة) وحد أقصى 30 (ثلاثين) يومًا.

إذا تعذر تسليم المنتج للمستهلك بين هذه التواريخ ، فسيتم إرجاع المبلغ المدفوع إليه.
كيف يمكنني إلغاء طلبي؟
يمكنك إرسال طلبك إلينا من الرابط أدناه لإلغاء الطلب. انقر لتقديم طلبك
KARGO VE TESLİMAT Shipping and Delivery شحن وتوصيل
Siparişim kargoya verildi mi?
Siparişiniz kargoya verdiği zaman tarafınıza mail ve mobil cihaz mesajı gönderilmektedir. Gelen mesajda takip kodunuz iletilmiş olacaktır, takip kodunuz ile ürününüzü takip edebilirsiniz.
Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Sürat kargo ile çalışmaktayız, belde veya köy gibi alanlarda ulaşımı daha hızlı sağladığı için PTT Kargo'yu tercih etmekteyiz.
Kargo gönderim ücreti nedir?
100 TL ve üzeri siparişleriniz ücretsiz kargo hizmeti ile tarafınıza iletilmektedir.
Gönderim alanlarınız nelerdir?
Şehir merkezleri, ilçeler ve beldeler, ayrıca köy adresilerine de gönderim sağlanmaktadır.
Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?
Siparişiniz kargoya verildikten sonra size mail veya mobil cihazınıza takip kodunuz gelecektir, takip kodunuz ile ürününüzün her adımını kontrol edebilirsiniz.
Is my order shipped?
E-mail and mobile device messages are sent to you when your order is shipped. Your tracking code will be transmitted in the incoming message, you can track your product with your tracking code.
Which shipping company do you work with?
We work with Sürat Kargo, we prefer PTT Cargo because it provides transportation faster in areas such as towns or villages.
What is the shipping charge?
Orders of 100 TL and above are delivered to you by free shipping.
What are your shipping areas?
Delivery is provided to city centers, districts and towns and village addresses.
How can I track my order?
After your order is shipped, you will receive your tracking code on your mail or mobile device, you can check every step of your product with your tracking code.
هل تم شحن طلبي؟
يتم إرسال رسائل البريد الإلكتروني والجهاز المحمول إليك عند شحن طلبك. سيتم إرسال رمز التتبع الخاص بك في الرسالة الواردة ، يمكنك تتبع منتجك باستخدام رمز التتبع الخاص بك.
ما هي شركة الشحن التي تعمل معها؟
حن نعمل مع Sürat Cargo ، نفضل PTT Cargo لأنها توفر النقل بشكل أسرع في مناطق مثل المدن أو القرى.
ما هي رسوم الشحن؟
يتم توصيل الطلبات من 100 TL وما فوق لك عن طريق الشحن المجاني.
ما هي مناطق الشحن الخاصة بك؟
يتم التوصيل إلى مراكز المدن والأحياء والبلدات وعناوين القرى.
كيف يمكنني تتبع طلبي؟
بعد شحن طلبيتك ، سيصلك رمز التتبع الخاص بك على بريدك أو جهازك المحمول، يمكنك تتبع كل خطوة من خطوات منتجك باستخدام رمز التتبع الخاص بك.
İADE & DEĞİŞİM Return & Exchange العودة والتبادل
Siparişim eksik/yanlış/hatalı gelirse ne yapmalıyım?
Bizimle +90 850 532 13 88 nolu whatsaap hattımızdan veya info@shetta.com.tr mail adresinden iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Shetta.com.tr'den aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
İade edeceğiniz ürünü Hesabım menüsü içindeki siparişler sayfasından seçiniz ve daha sonra "İade Et" butonuna tıklayarak gelen pencerede iade formunu doldurup gönderiniz. Ürünü kullanılmamış, aksesuarları ile birlikte, paketi hasar görmemiş olarak ve kargo bedeli ödenmiş olarak gönderimini sağlamış olmanız gerekmektedir. Kargo kullanılan bir hizmet olduğundan kargo bedeli iade edilmeyecektir, sadece ürün tutarı tarafınızdan tahsil edilecektir.
İade Ettiğim ürün bedeli hesabıma ne zaman aktarılır?
İade ettiğiniz ürün teslimatı sağlanıp kontrolleri sağlandıktan sonra 1 hafta içinde kredi kartınıza ürün bedeli iade edilmiş olacaktır. ürünü kapıda ödeme ile satın aldı iseniz tarafımıza göndermiş olduğunuz hesabınızın iban numarasına ürün bedeli 10 iş günü içinde iade edilecektir.
Hangi ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir?
Paketi hasar görmüş, aksesuarları eksik, faturası bulunmayan, kullanılmış, ürün kullanım şartlarına uygun kullanılmamış, iade veya değişim süresi geçmiş tüm ürünler için iade geçerli olmayacaktır.
İade ve değişim için göndereceğimiz ürünleri hangi adrese göndermemiz gerekiyor?
İade veya değişim kargo gönderim adresi: Meşrutiyet Mah. Kodaman Sok. No:53 Şişli/İstanbul adresine gönderim yapılması rica olunur.
What should I do if my order is missing / incorrect / incorrect?
You need to contact us at our whatsaap line +90 850 532 13 88 or email info@shetta.com.tr.
How can I return the product I bought from Shetta.com.tr?
You have to fill in the "REFUND FORM" of your invoice, sign the product you will be returning, make sure that the product has not been used, the accessories, the package has not been damaged and the shipping cost has been paid. Since the cargo is a used service, the shipping fee will not be refunded, only the amount of the product will be charged to you.
When will the product price I return be transferred to my account?
The product price will be returned to your credit card within 1 week after the returned product is delivered and checked. If you bought the product at the door with payment, the product will be returned to the iban number of your account that you sent to us within 10 working days.
Which products are not accepted for return?
Returns will not be valid for all products whose package is damaged, accessories are missing, there are no invoices, used, not used in accordance with product usage conditions, expired or exchange period.
To which address should we send the products we will send for return and exchange?
Return or exchange shipping address: Meşrutiyet Mah. Kodaman Sok. No: 53 Şişli / İstanbul address is requested.
ماذا أفعل إذا كان طلبي مفقود / غير صحيح / غير صحيح؟
تحتاج إلى الاتصال بنا على خط whatsaap +90 850 532 13 88 أو عبر عنوان البريد الإلكتروني info@shetta.com.tr
كيف يمكنني إعادة المنتج الذي اشتريته من Shetta.com.tr؟
يجب عليك ملء "نموذج الاسترداد" الخاص بفاتورتك ، والتوقيع على المنتج الذي ستعيده ، والتأكد من عدم استخدام المنتج ، والملحقات ، وعدم تلف الحزمة ، ودفع تكلفة الشحن. نظرًا لأن البضائع خدمة مستخدمة ، فلن يتم استرداد رسوم الشحن ، ولن يتم تحصيل سوى مبلغ المنتج منك.
متى سيتم تحويل سعر المنتج الذي أعيده إلى حسابي؟
سيتم إرجاع سعر المنتج إلى بطاقتك الائتمانية في غضون أسبوع واحد بعد تسليم المنتج المرتجع وإجراء الشيكات. إذا اشتريت المنتج عند باب الدفع ، فسيتم إرجاع المنتج إلى رقم الحساب الخاص بحسابك الذي أرسلته إلينا في غضون 10 أيام عمل.
ما هي المنتجات غير المقبولة للإرجاع؟
لن تكون الإرجاع صالحة لجميع المنتجات التي تلفت طرودها أو فقدت الملحقات ، ولا توجد فواتير مستخدمة أو غير مستخدمة وفقًا لشروط استخدام المنتج أو انتهاء صلاحيتها أو فترة الاستبدال.
إلى أي عنوان يجب أن نرسل المنتجات التي سنرسلها للعودة والتبادل؟
عنوان الشحن أو الإرجاع: Meşrutiyet Mah. Kodaman Sokak No: 53 Şişli / İstanbul
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.